Продавець Магазин аксесуарів. - Магнолія розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
533 відгуків
Ми працюємо, відправки кожного дня.
+380 (63) 433-85-47
Магазин парасоль, сумок і рюкзаків - Магнолія
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів відповідно до Закону "Про захист прав споживачів". Терміни повернення та обміну встановлені на 14 днів з моменту отримання товару покупцем. Вартість зворотної доставки товарів несе покупець. Умови повернення для товарів належної якості визначаються Законом України "Про захист прав споживачів". Покупець може повернути або обміняти товар, якщо він не відповідає заявленій якості виробника або якщо покупець не задоволений товаром з інших причин. Споживач може здійснити обмін протягом 14 днів, не враховуючи день покупки. Обмін товару належної якості можливий, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, збережені пломби та ярлики, є розрахунковий документ, виданий разом з товаром. Стосовно товарів неналежної якості, споживач має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення відповідно до Закону "Про захист прав споживачів". Обмін та повернення товарів проводиться через поштову компанію "Нова пошта" або за адресою вулиця Городоцька, 300, Львів, Україна, 79000. Для отримання додаткової інформації та вирішення питань, будь ласка, звертайтеся до нашого менеджера за номером +380 (63) 265-94-19. Повернення коштів клієнту проводиться протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем. Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості у випадках, передбачених чинним Переліком непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner