Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Відправки Укрпоштою кожного дня окрім неділі. Лише по повній передоплаті. - Адресна доставка кур'єром "Укрпошта Стандарт": Доставка до дверей. Вартість - від 60₴. Термін доставки - від 3 до 6 днів. - Доставка у відділення "Укрпошта Стандарт": Вартість - від 30₴ до 70₴, залежно від ваги та габаритів. Термін доставки - від 3 до 6 днів. - Адресна доставка кур'єром "Укрпошта Експрес": Доставка до дверей. Вартість - від 70₴. Термін доставки - від 2 до 4 днів. - Доставка у відділення "Укрпошта Експрес": Вартість - від 40₴, залежно від ваги та габаритів. Термін доставки - від 2 до 4 днів.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.- Адресна доставка кур'єром: Доставка до дверей по всій Україні. Вартість - від 85₴. Термін доставки - від 1 до 3 днів. - Доставка у відділення: Вартість - від 50₴, залежно від ваги та габаритів вантажу. Термін доставки - від 1 до 3 днів. - Доставка у поштомат: Вартість - від 50₴, залежно від ваги та габаритів вантажу. Термін доставки - від 1 до 3 днів.
- Доставка в точки видачі Rozetka: Безкоштовна доставка. Термін доставки - до 7 днів.
Способи оплати
- Оплата за товар при отриманні посилки у відділенні Нової Пошти чи точці видачі Rozetka або кур'єру при адресній доставці.
- Реквізити для оплати товару через будь-який банк (платежі за реквізитами) Отримувач: ФОП Бадида Роман Володимирович Код IBAN: UA213052990000026008001027463 Код отримувача (ЄДРПОУ): 3533005191 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Гарантія:
1. Терміни гарантії:
Гарантійний термін становить 14 днів і розпочинається з моменту отримання товару покупцем.
2. Гарантія на товари належної якості:
- Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо він не відповідає вимогам заявленим виробником або не задовольняє покупця з інших причин.
- Обмін товару можливий протягом 14 днів, не враховуючи день покупки.
3. Умови обміну товару належної якості:
- Товар повинен бути не використаний.
- Збережено його товарний вигляд та споживчі властивості.
- Збережені пломби та ярлики.
- Наявний розрахунковий документ, виданий разом з товаром.
4. Гарантійний випадок для товарів неналежної якості:
- Споживач може вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
5. Порядок обміну та повернення:
- Обмін та повернення товарів проводиться через поштову компанію "Нова пошта" або за адресою вулиця Городоцька, 300, Львів, Україна, 79000.
- Для вирішення питань, звертайтеся до менеджера за номером +380 (63) 265-94-19.
6. Повернення коштів:
Повернення коштів клієнту здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.
7. Відмова від обміну та повернення:
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості у випадках, передбачених чинним Переліком непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантійний термін становить 14 днів і розпочинається з моменту отримання товару покупцем.
2. Гарантія на товари належної якості:
- Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо він не відповідає вимогам заявленим виробником або не задовольняє покупця з інших причин.
- Обмін товару можливий протягом 14 днів, не враховуючи день покупки.
3. Умови обміну товару належної якості:
- Товар повинен бути не використаний.
- Збережено його товарний вигляд та споживчі властивості.
- Збережені пломби та ярлики.
- Наявний розрахунковий документ, виданий разом з товаром.
4. Гарантійний випадок для товарів неналежної якості:
- Споживач може вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
5. Порядок обміну та повернення:
- Обмін та повернення товарів проводиться через поштову компанію "Нова пошта" або за адресою вулиця Городоцька, 300, Львів, Україна, 79000.
- Для вирішення питань, звертайтеся до менеджера за номером +380 (63) 265-94-19.
6. Повернення коштів:
Повернення коштів клієнту здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.
7. Відмова від обміну та повернення:
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості у випадках, передбачених чинним Переліком непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
- Замовлення, зроблені до 17:00, відправляються тієї ж день.
- Замовлення, зроблені після 17:00, відправляються на наступний день.
- Замовлення, зроблені у вихідний або святковий день, відправляються на наступний робочий день.